söndag

Jaa..sommartid o sånt..hmm..ja


råkade sätta mig på handen igår när ja skulle hoppa ut från taxin, satte mig på fingret så de  böjdes ner, o nageln gick sönder, igen.fan så surt.. så nu har ja bestämt mig, ska sluta fixa dom på de sättet ja gjort nu..dont like it, går sönder heeela ´tiden ju. not fun när de ändå kostar så jekla mkt.

gårdagen  var trevlig, förutom att ja va lite wierd? inte så pepp o fick nästintill tvinga i mig dricka till slut..o frös o hade mig.. nästan som ja va sjuk eller nåt? Jaja, men början på kvällen var iaf kul. taack tjejer..:) huhuuh--
ska försöka tvinga mig själv att lägga in lite bilder från igår..och dom dyker såklart isf upp på http://chanaeggmaan.bilddagboken.se 

Nähe..ska nog upp en runda o se vad lilla Meja hittar på.. so long!

Kommentarer
Postat av: Kjell

Tack själv! :)

2009-03-30 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0