urinvägsinfektion aoochhh

tror jag åkt på en sväng urinvägsinfektion, IGEN. haft det säkert 10 ggr nu på två-tre år.. sjukt.. hade jätte problem med de när ja va liten med, då funderade dom ju på operationer o skit pga det men sen blev de bra så ja slapp.. hmm, undra om de är dags o kolla upp det ordentligt denna gången? antibiotikan biter ju knappt ens på  mig, får äta typ två kurer på en infektion. . jaja, fick iaf tid imorgon så ska kolla upp de då.. eller a, iaf få antibiotika, igen.

idag har jag tid för att fixa naglarna igen, tror de blir sista gången jag gör det där nu.. lite för dyrt, plus att dom ändå bara går sönder.. två har gått av helt och en har värsta sprickan i sig.. o då har jag inte gjort några idiot saker heller, en gång skulle jag öppna bildörr, en annan gång diskade jag  (gjorde svajnont båda gångerna) och en gång vetefan va ja gjorde , märkte inte ens att den försvann.:S o så har nån lossnat lite nedtill osv osv.. såå, får se hur de blir. trivs ju i dom annars, men vafan, så jäkla bökigt ju.

fint väder idag igen. hur jävla skönt som helst. enda dagen de vart lite sisådär bara var ju igår, men de va söndag så de va ju bara bra! slapp man ha dåligt samvete för att sitta inne hela dagen.;) haha

Nähe.. har väl inte mkt mer att berätta just nu, återkommer säkerligen lite senare. och om inte- ha en trevlig måndag!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Det är så jävla surt det där... att mab har så mkt lättare att få det om man väl haft det en gång. Helvetet på jorden säger jag! Men du vet väl att man alltid ska kissa efter.. ja, well.. you know ^^ haha. Brukar vara en sån där grej som tydligen folk inte tänker på. Och att man ska dricka citronvatten och tranbärsjuice vet du ju säkert redan =)

2009-03-23 @ 19:12:56
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Jag har med åkt på det alldels för många gånger, inge kul när det börjar vandra uppåt njurarna. Aj aj. Men dom måste ju göra nån utredning eller nått på dig, för det är ju lixom inte kul att behöva ha massa ont så ofta.

Jodå, vi har kommit ganska bra iordning.. lite småplock och grejjer kvar men det är beboligt iaf ^_^ Tack =) jag är helnöjd över att vara sambo OCH bo på Torpa, bästa på länge.

2009-03-23 @ 22:49:49
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0