4 maj, damn

så sjukt snabbt tiden går. Grattis till Lollo som fyllde år igår!! vilket betyder att det var exakt en månad kvar igår tills jag fyller år. oooj!

Valborgshelgen har vart himla trevlig faktiskt. Ganska lugn o skön. Torsdags va jag hos baby, drack lite ute i det fina vädret medans han jobbade. Efteråt var de meningen att han skulle ha Twiggy o ja skulle dra ut en runda.. men blev icke så, alla va så sega så jag hann tagga ner innan folket tänkte börja.. baaaad!
Så blev mys i soffan med baby o twiggs.

Fredagen började med att baby gick upp tidigt för att åka kanot med grabbarna. haha. lyckat!!;)
Jag låg kvar i sängen, gick ut en liten snabbis med Twiggy, o sen la vi oss igen.. sov till halv elva o sen rörde vi oss hemåt. Fixa o dona, hämta upp kjell i atorp, och vidare mot HALMSTAD! Väl där hämtade vi upp Janika och Bella, och sen in till eurostop för att handla lite käk.. engångsgrill o korv bl a.;) hehe Gott var det iaf. Sen hem till Janika, fixa maten, äta, och sen förfesta typ? Japp. Christine o LillAnna kom lite senare med och sen drog vi vidare in till Stan. Bond närmare bestämt..började lite småsegt, men blev en riktigt lyckad kväll till slut! tack tjejor!

Lördag..Vaknade, riktigt pigga allihopa faktiskt - konstigt nog! Frukost o sånt, sen drog Jag, Anna och Twiggy hemåt Småland igen..Släppte av Anna och åkte själv vidare till Värnamo och pluttas.. pizza o softande, och sen Herrestad för att fiska i båten. KUL! Hmm..Ja,, resten av Lördagen blev jävligt lugn iaf. SKönt som fasen.

Söndag, hela dagen var lugn lugn lugn. Twiggy och jag åkte hem från vmo runt fem, och sen på kvällen kom baby hit så blev de lite söndagsmys. Trevligt avslut på en mer än helt ok helg!!

Nu, kaffe.


Lilsis, jag och kjell

Kommentarer
Postat av: sanja

Det vore skitsnällt, men eftersom jag åker ner nu på onsdag kan vi ta det efteråt ? =)

2009-05-04 @ 23:38:42
URL: http://sanjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0