Åhh..

I Fredags kom hanna på besök. satt o fikade o tjötade i typ 3 timmar eller nåt? trevligt!
Efteråt fixade jag iordning mig o åkte till Värnamo. Hem till baby för att lämna grejer o ställa bilen - in i taxi o vidare till Rijalda.
Där blev det partaj med massa tjejer, och sen drog de flesta av oss till HArrys. Var faktiskt en jääävligt kul kväll, men aackk så fulla vi blev allihopa. haha. vad hände?:S Men men, skit kul iaf!
Min mobil gick dock sönder..heeelt paj.. så alla som inte gjort det än - skicka era mobilnr, för jag har INGA nr kvar alls. buuhuu..

Lördagen var dock mindre kul.. oj oj oj va full ja va när ja vaknade till o med.. galet! haha.. hängde hos baby, och sprang mellan lägenheten, och bottennappet(han jobbade ju) hela tiden typ.. orkade inte va nere i butiken, men var för sällskaprsjuk för att sitta där uppe själv. haha!
Vid två körde jag baby till Noah iaf, och jag åkte hem. softade några timmar, och vid åtta typ åkte ja tillbaka till Vmo. Hämtade upp Rijalda o åkte upp till henne en stund.. var så jävla dryg i huvet sen dagen innan så åkte till baby innan 22 tror jag, och la mig o degade vid tvn. skönt!

Söndagen blev också sjukt lugn. trött trött trött.. sov av och till, vaknade upp vid 15 sista ggn. vid halv fem drog vi för att möta upp suck o johanna, o sen vidare till Jönköping för att gå på bio. Änglar och Demoner blev det. Den var bra tycker jag!
Hemma i vmo igen vid halv tio.. blev väldigt lugnt, men somnade dock ganska sent. surt.

Upp imorse, det var fasen inte de lättaste.. usch vad jobbigt de var! men men,, snoozade lite och sen till slut tvingade jag mig själv att åka hem/till jobbet.
Pigg kan jag fortfarande inte säga att jag är, men bättre iaf!
VAd som händer senare idag kan bara tiden utvisa. jag har ingne aning.. men, hade inte vart fy skam o bara dega idag också... mm!!


Linn & Jag. Enda bilden på min kamera från i Fredags..dock hade jag ju tagit liite bilder med mobilen o skickat in till bilddagboken direkt..http://chanaeggmaan.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0