damn=(

..igår när jag kom hem från jobbet, la ja mig i soffan o tänkte sitta lite vid datorn.. satte på den, gick o skulle hämta lite vatten, kom tillbaka.. SVART SKÄRM MED MASSA VIT TEXT?! what..?! gjorde som det stod, efteråt kom det en blå skärm med massa vit text, sen verkade det som datorn skulle starta..men NEJ! gjorde om samma process om och om igen.. PAJ! fan..:( egentligen skiter jag väl i själva datorn, men alla bilder o så man har där i..fan va triiiiiist...:( Jaja. så är det!!

Blev iaf sur, så tog mitt pick o pack o drog till baby ist, han kan oftast alltid få mig glad.:)
Jag (eller a, han skärde faktiskt tomaterna och paprikan:P) gjorde tacopaj, såå jävla gott! sen blev det en liten runda med bilen, och sen bara mys. tror jag somnade relativt tidigt med? Gött iaf.. vet att han tvingade mig gå in i sovrummet runt 23, o då hade jag ju deckat en bra stund innan det..hehe..

Idag blir det att färga utväxten, se på balen med Hanna..och..ja, sen får vi se!
Imorgon (FREDAG!!!:D:D:D:D) blir det typ tjejfest hos Hanna. Treeevligt! Läänge sen som fasen.. Tänk, för några år sen, då var vi med varandra dygnet runt, och då menar jag verkligen DYGNET RUNT! haha..i fleeeeera år med, att vi orkade? haha.. o på helgerna satt vi vid hennes eller mitt köksbord, söp, o det spelade ingen roll om vi var själva eller om det var stor fest.lika kul ändå. haha.cpidioter.:) roliga tider iaf!!:D

..och på Lördag blir det nog Herrestad för hela slanten.. sola, åka vattenskidor o sånt där. nice nice! (om vädret tillåter ofc) . Hade kanske vart trevligt o åka till gvd en runda med, men vet inte om man pallar? känns ju inte för lockande längre.. hmm..men ja, återstår o se.. slutar säkert med att jag både syns o hörs mest i hela gislaved i helgen...haha....nää,fy,.

Nu ska jag jobba. Ha en bra dag!!! tjooooohoooE! hahaaa


Jag & Hanna.. Förfest, ensamma som vanligt ofc! haha.;) 2007 iaf om jag inte minns helt fel.


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, you make me smile!! :) det var helt galna tider.. hade alltid kul hur tråkigt vi än hade, eller så. :D ska bli trevligt imorgon. :) Puss, love.

2009-05-28 @ 15:01:17
Postat av: Kattis

Vi ses hos Hanna imorgon :D:D

2009-05-28 @ 17:11:22
URL: http://allaboutkattis.blogspot.com
Postat av: Kjell

Förr hade man jämt "tjej-fester"..men det försvann! Men duu..jag tycker du ska med mig in till GVD på lördag ;)

2009-05-28 @ 21:13:53
Postat av: Jaana

Kjell - Gvd? Nää jag tror fan inte det alltså..:) Men, du vet ju hur jag är så med andra ord är det inte omöjligt.. men du ska veta att - jag vill inte!!! haha

2009-05-29 @ 08:24:39
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Postat av: Kjell

Okej..jag ska inte tvinga dig :P Bara att höra av sig om du blir pepp..inte omöjligt som sagt ;)

2009-05-29 @ 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0