Friiiiiiiday;)

Gött gött GÖTT!!! o så verkar det som det blir lite finare väder idag med. yeaiiii:D
Den här helgen blir vääääldigt lugn faktiskt. det ska bli skönt det med faktiskt. får ta igen det nästa helg ist;) huhu!
Vet inte om jag och baby kanske skulle på bio ikväll, eller om de blir nåt annat. we´ll se.. lugnt blir det hursom.

Har precis fikat lite. smöggetårta och sockerbullar;) så jävla nice. hehee! det är ju trots allt freedag. yea!
Fick lite besök idag med, oväntat men kul! så idag är det full rulle här.. Janika&Bella, Anja&Erkki, Mamma&Pappa, och Twiggy med såklart. Och så kommer Johanna och Fredrik och Meja ner på besök lite då och då med.
Såå, ganska mycket idag, med tanke på att jag är van vid att sitta här o glo själv.haha.. Men, tycker det är kul, och att det borde komma hit folk och göra mig lite sällskap VARJE dag. det skulle vi gilla...mm..:)

Nähe.. nu vet jag inte om jag ska gå tillbaka till de andra, eller om  ja ska göra lite nytta? hmm..blir nog det första alternativet, är ju som sagt fredag.;)



Twiggy och lite av mig igår..Inte så lätt att sitta vid datorn när någon kommer ivägen och vill ha uppmärksamhet, HEELA tiden. haha.sötnos

Kommentarer
Postat av: sandra

fina bilder på din header :)

2009-05-09 @ 10:19:57
URL: http://killmedad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0