Lily Lolo

Sådäär.. Nu har jag efter många om och men beställt en foundation från Lily Lolo.. Så nu får vi se om den är så bra som alla säger!

Lily Lolo är en mineralfoundation och kostar 250kr, är med andra ord lite dyrare än "vanligt" smink. Jag har tidigare testat en från I.D , men den gillade ja inte alls, den blev lite väl glansig för min smak..skimmer i eller nåt sånt, och jag vill ha min helt matt.
L.L är iaf endast gjord på mineraler och är därmed alltså mycket bättre för huden, än vanligt smink,  men helst ska den ju täcka ganska bra med - skiter i om den är bra för huden om den inte sminkar bra liksom..Men, efter vad jag har hört så ska den tydligen vara riktigt riktigt bra.. återkommer med en recension när jag fått hem den och hunnit prova den!


Hittade lite information på nån annan sida om Lily Lolo...


...naturligt - innehåller enbart naturens finaste mineraler och är fritt från parabener, nanopartiklar och Bismuth oxychloride. De innehåller inte heller olja, kemiska substanser och färgämnen.                                        
...täckande - du kommer att bli förvånad över Lily Lolos täckande förmåga. Lily Lolo ger din hud en jämn ton och döljer spår av fina linjer och skavanker. Välj bland 17 unika nyanser!                             
...lättapplicerat - åstadkom en felfri hud på bara minuten. Knacka ut, slå av och borsta in!                                                                
...hudvänligt - den viktlösa och milda formulan verkar vårdande och blir ett steg av din dagliga hudvårdsrutin. Produkterna låter huden andas och framkallar inte pormaskar!
...hållbart - har en fantastisk hållbarhet och är motståndskraftig mot vatten, svett och tårar.
...solsäker -innehåller ett naturligt solskydd.
...drygt - en burk räcker länge!

är en foundation som ger en matt finish, de flesta andra mineralfoundations innehåller mycker skimmer kan ge intryck av en blank hy. Dessutom är Lily Lolos produkter fria från Bismuth Oxychloride, som finns i många andra mineralfoundations och som kan vara irriterande på huden.
 
Det låter ju bra, eller hur? Men som jag sa, jag återkommer med en recension om vad jag själv tyckte.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande.. Skulle också vilja testa någon sån. Kan inte ha vanlig foundation, kliar bort det hela tiden :D och blank vill man ju inte heller vara. :) Puss nils

2009-05-25 @ 18:00:18
Postat av: Camila

ja, skriv en recension på den sen, jag ha också provat i.d och den blev jag med glansig utav, vill man ju verkligen inte vara.

2009-05-25 @ 19:40:38
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0