Mitt i veckan!

Onsdag, och nu börjar solen komma fram! wiiiieeee
Fast jag undrar om den inte försvann samtidigt som jag skrev det.buuu....haha

Kikade igenom massa gamla bilder med Hanna igår. haha, kul o minnas lite.=)


Kort på kort, med mobilen dessutom, så blev ju inte bästa kvalitén men wtf.. bättre än ingenting.:)
Hanna och jag hos hennes mormor på förfest. haha (nä, hon va inte hemma) Innan Järnbärardagarna i Gnosjö iaf, gissar på...aa, 2003 ? eller? :S haha.. Nåt sånt.:)

Jaha. Som sagt, Onsdag idag, vet inte vad som händer.. Kanske ska städa lite? Dock inte stökigt, men tänkte mer på damsugning o damning o såna saker.. Mm, kan va ganska skönt att ha det gjort. Och även om det känns tråkigt o jobbigt, så går det faktiskt ganska fort när man väl e igång!

Snart är det helg med, Gisledagarna i helgen. WEEIII!!! haha.. fan va man längtade till det för några år sen, o nu vet man KNAPPT att det är längre..haha.. Får se om det blir en sväng dit ändå, och checka läget.:)

Bal i Gnosjö imorgon med har jag hört.. kanske man borde gå o kika på med, inte för att jag känner någon som ska gå, men bara för att..yee.


Nähe.. vet inte va ja ska sääg, ska gå o ta ett glas citronvatten iaf, och kanske göra lite nytta.. huhuuu! tjahej!

http://chanaeggmaan.blogg.se
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin bild :) Haha, kunde väl slängt upp "den där" bilder och skrivit dit fotografens namnteckning. Mohaha... Puss

2009-05-27 @ 15:16:11
Postat av: Jaana

Hanna -

haha..jag VISSTE att du skulle säga nåt sånt. hahaha

2009-05-28 @ 09:32:43
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0