Moonday.

Ännu en helg avverkad. synd, jag gillar helg!

Fredagen spenderades i vmo, baby, barollo, noah, sen en liiiten sväng till rijalda och sedan en runda till harrys. hemma halv två. gött.

Lördagen var vääldigt lugn hela dagen.. åkte hem vid 12 kanske, bäddade ner mig i soffan o glodde på serier på mtv.com. vid 19 nåt så åkte jag till baby igen, där det blev mys och vääldigt lugnt. somnade nog innan 23 tror jag.:S

Söndagen blev ungefär likadan.. åkte hem runt 11-12. hade damp, ville sååå gärna göra nåt. energi! men slutade med att jag la mig i soffan igen haha, och glodde på massa serier. :) me <3 serier...haha! och runt 19 igen så åkte jag o twiggy tillbaka till vmo, där det blev mys igen.. lite muffinsbak (jag o baby åt upp heeela plåten på typ 5 min:O). Somnade relativt tidigt då med..

såå, har med andra ord vart en jävligt lugn och skön helg. men det var välbehövligt faktiskt! yepp.

Nästa helg blir det nog Halmstad med Kjell är det tänkt,, måste bara kolla med Janika om hon är hemma + att hon inte jobbar.:) hehe
O i veckan är det inte så mkt planerat nä.. KANSKE en sväng till halmstad idag. lite trav o sånt.. men we'll se,,

Nu ska jag jobba lite. hej hej så hörs vi kanske senare!


Bjuder på en bild på Baby&Twiggy från i Fredags.

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Nemen... jag ska ner till halmstad nu två helger i rad. Festa till det lite kanske?! ^^

2009-05-11 @ 19:18:22
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vi åker ner på lördag och hem på söndag... ska jobbar med nordic makeover.

2009-05-13 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0