Oh, en lista!

10 snabba!

1. Var och när vaknade du i morse?
Hos Jocce, klockan ringde 6.45 men gick upp 7.15
2. Sover du naken eller i pyjamas?
Äger faktiskt ingen pyjamas.
3. När grät du senast?
Ehm..I fredags tror jag? haha..
4. Vilken är din senaste lögn?
Oj..jag vet inte?
5. När var du senast naken och vart?
Idag när jag kom hem från jobbet och skulle byta om.
6. När och från vem fick du ditt senaste sms, vad stod det?
21.26 idag av Anna Kjell. "Det fixar du ;) men vi hörs! Peppa!"
7. Vad ville du bli när du var liten?
Olika. Kändis, flygvärdinna, veterinär osv osv..
8. Om du skulle befinna dig någon annanstans just nu, var skulle du vilja vara då?
Hmm..Utomlands på något mysigt & varmt ställe med plutten..:)  
9. Vilket är ditt bästa fyllekäk?
Jadu.. Det är väldigt olika! Beror helt på vart jag är.. Men oftast blir de kebabrulle eller kebabtallrik. Hamburgare är fint det med! ..Är man typ i halmstad eller så så är ju inte pastavagnen helt fel heller.. äh vadfan, när jag är full så äter jag vadfan ja kan få tag på :D
10. Vad gör du just nu?
Ligger i soffan med datorn på magen/benen..


Alla som har tråkigt, do it..



Bilden är från kreta när jag och jocce var där i somras. som svar på fråga 8 så hade jag lätt kunnat åka tillbaka exakt dit.:) (eller varsomhelst utomlands egentligen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0