loveeeeeeeeeelyyyyyyyy

Fick en liten "utmaning" av AnnaViktoria . me likey!



Hur många gånger har du varit kär? På riktigt, 2 ggr..sen kan vi ju plusa på kanske 3 st när man var yngre o trodde man var kär.:)
Favoritgodis: Lösgodis, förut har det varit bara salt o surt typ..Men nu har jag faktiskt börjat gilla sött ist.. Ferarribilar och Zoo osådär är jävligt nice.:)
Coolaste stad du har besökt: Hmm..Har nog inte besökt så många "coola" städer faktiskt.:S Men den roligaste måste ju vara Ayia Napa haha..
Action eller Skräck? Skräck, lätt!
Vill bli när du var liten: Kändis, veterinär, flygvärdinna and so on..
När fick du din första kyss: Oj, ärligt talat är jag inte ens säker på att jag ens kommer ihåg min första kyss.:S Fan så illa..Men jag TROR jag gick i typ 5an eller något, o körde ryska posten eller sanning & konka eller något sånt.
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Jadu..Jag var jätte mycket, verkligen jätte mycket fjortis. Men då var man ju cool;) haha..
Vad är du beroende av? Närhet (Annas svar var så bra att det får stå kvar)
Dagens roligaste händelse: Öh..regning grå trist dag.:S...Jaja, jag fick vakna upp jämte baby?:) hehe
Dagens tråkigaste händelse: Att Twiggy bajsade på Johannas o deras matta, för att hon var för fin för att bajsa ute i regnet.........
Dagens humör: Trött..jätte trött.. Men ganska ok ändå.
Vilka tv-program följer du? Följer o följer..brukar kika på The Hills, Gossip Girl,  olika dokusåpor osv..
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är ganska anpassningsbar, jag kan umgås med nästan alla typer av människor och faktiskt ha kul. (många jag känner kan bara umgås med sina vänner, eller de som är exakt likadana.kommer dom i kontakt med någon som inte är likadan, så sitter dom nästan o surar i ett hörn ist för att ens försöka prata med personen)
Vad gillar du minst? Mitt humör och att jag har blivit tjock haha
Vad är det roligaste du vet? Roligaste? Festa !(då har man ju alltid kul,oftast iaf) Sen finns de ju mycket annat som är roligt också såklart, men det gör man mer sällan..karusell o så är ju kul liksom...haha
Har du något motto? Kan man så ska man!
Hemlig hobby? Hehe, nä jag tror faktiskt inte det.:)
Något vi inte vet om dig? Nää, ni vet nog allt om mig! ..haha..närå..men..Jag är jävligt känslig, kanske lite för känslig ibland, fast att jag alltid/oftast verkar och visar mig hård på utsidan.
Vad ångrar du? Finns inte mycket jag ångrar..och det jag kommer på ångrar jag så mycket så jag inte ens vill skriva det här..
Vad önskar du? att jag och alla mina nära o kära får vara lyckliga
Vad klarar du inte dig utan? Känner mig vääldigt naken utan telefonen faktiskt. B men sant.
Vad gör du helst en vardag? Hänger med baby..
Vad gör du helst en lördagskväll? Hänger med baby där med såklart.hehe. Fast med fest eller nåt annat riktigt kul.
Vad har du mest av i din garderob? Hmm..Vet inte, gissar på linnen?
Drömjobb? Lyxfru ;) (Haha, Annas svar får stå kvar där med;))


Ist för att säga några personer som jag vill ska göra detta, så tycker jag ALLA som har tid ska göra det..yepp! DO IT!

 
Oj,,typ februari....2007?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0