Jag älskar bio.

I fredags skulle jocce ha grabbkväll o spela ps3 o så, så jag fick ha hans lägenhet för mig själv.wehoo!;P
Så jag bestämde mig för att ha lite förfest till harrys. Det var jag, lollo, sussie & anna r, och runt 22 så kunde inte grabbarna hålla sig borta längre.. haha..
några drog lite tidigare men jag o anna drog inte förrän strax innan 12, och de hade väl kunnat kvitta egentligen. harrys var jävligt lamt faktiskt. Varför är de oftast så att förfesten är roligare än själva "festen" ? weird.

dagen efter var jag iinte på topp iaf men efter jocce stängt butiken vid 13 åkte vi till gnosjö. "fristaden" haha.. var här o  bara gosade ner oss i soffan (jocce lagade jävligt god mat med btw, tack baby;)) tills klockan blev  typ kvart i åtta då jag lovat köra hanna&johan till bambu!
efter det åkte vi vidare till vmo, la oss i soffan o jag totaldeckade.. vid 1 ringde helena (jocces syster) och sa att hon var "klar nu" och stog utanför o väntade.(hon hade varit på klassåterträff) såå, väckte jocce som också däckat och masade oss ner till parkeringen o körde hem henne till hörle.
väl hemma igen var man ju pigg, hur typiskt är inte det? men lyckades nog somna ganska fort ändå.

På söndagen åkte vi till Jönköping för att gå på BIO! love it!

2012 såg vi, och jag gillade den grymt mkt. mkt bra film! satt till o med o lipade ett par ggr. haha..

En annan film som jag velat se flera veckor nu, är paranormal activity.. sååå, den ska vi se ikväll :D hahaa!


ska bli jävligt kul o se denna. har hört att den ska vara SJUKT läskig. o jag som ääääälskar denna typen av skräckisar.. hihiiii



NÄääää, nu ska jag återgå till mitt. ha en trevlig måndag allihopa!!


btw.11-13 dec ska jag på kryssning till tallin. yeeiii:D o den 20 dec åker vi till idre, dock åker jag hem igen själv den 23e, julen måste ju faktiskt firas hemma med familjen tycker jag. tradition, och de vill jag iiiiinte bryta. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0