Oj oj oj!

..vad dålig jag är på att uppdatera! Men känner verkligen inget sug, så hur kul är det då?

Idag är det iaf Fredag, och min baby fyllde år i tisdags..
I födelsedagspresent av mig fick han en kryssning som vi ska åka på imorgon! :) Kommer bli grymt kul!
Har bokat buss från Tranås (närmaste som fanns), så som tur är slipper jag köra ända till o från sthlm. Men är det någon som känner sig manad att imorgon skjutsa o på söndag hämta från Tranås så är det bara att hojta ;) hehe..


Sen har jag bokat buffé på kvällen och spa tills på söndag. såå gött!


Annars har väl inte jätte mycket hänt sen jag uppdaterade senast.. Vi har flygit hem igen och allt annat rullar väl på ungefär som vanligt. Allt är bra iaf och jag mår bra. weii!


Nu ska jag jobba lite och vänta på mamma och pappa som varit i Finland hela veckan, och som borde vara här vilken sekund som helst! Ha en mycket trevlig helg allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0