090915

Helgen var bra!
I fredags var jag med baby. vi satt hemma hos honom och mös o drack lite, hamnade efter några timmar hemma hos Obba. Efter några timmar åkte vi tillbaka till jocce, och så fick vi besök av 3 till.. jag hamnade på harrys och baby nån annanstans, men slutade med att han kom o hämta mig innan strax innan stängning, ner till guldis för mat och sen hem o soova.

Lördagen spenderades hos första timmarna hos jocce. han började jobba vid 10 så gjorde honom sällskap till efter 12, vidare hem till gnosjö. låg bara i soffan och tog det jävligt lugnt faktsikt, det behövdes!
Framåt åtta på kvällen åkte jag iväg till värnamo, plockade upp baby, tog en grogg och in i taxin till bowlinghallen.
Jag slog honom med 96 poäng, det ni! haha.. (på 4 omgångar visserligen, men ändå, det är braaa höhö)
Blev lite snacks och aquatini jordgubb o öl o så, var jävligt kul faktiskt.
sen när vi va klara åkte vi tillbaka till jocce.
tog en grogg och tänkte vänta på bussen som gick till gnosjö (ca 1 timma kvar), tänkte åka dit ist, kändes mysigare för tillfället plus att ja hade mat hemma. haha.. meen, hann bli för jävla trötta så somnade typ precis när bussen skulle gått. lika bra det, hade vart jobbigt att behöva ta buss till värnamo dagen efter sen (bilen stod ju där) såå, lika bra det!

Söndagen var lugn och skön heela dagen. låg bara i varsin soffa o glodde på tv i stort sätt hela dagen. blev en sväng  till affären bara.. och till pizzerian.. haha! Men, de va gött!

Måndag, igår alltså. Var jag jäävligt trött trots att jag inte gjort många knop dagen innan. efter jobbet gick jag iaf hem, lagade mat, duschade o hann till o med somna. blev väckt av baby som stod o glodde på mig. haha. asrädd blev jag, hade inte hört minsta lilla ljud av att han kommit. scary!
Sen blev det färjan 2, och svenska holywood fruar. OMG säger jag bara! haha.. det var kul o titta på, underhållande som fan. men, driver dom eller är dom så jävla blåsta? :S hehe..
"oavsett vart man ska måste man klä upp sig. man kan ju inte gå runt i swetpants eller joggingbyxor.. då kanske ens man lämnar en?! " hahaha. UUUUUUUSCH

Idag, Tisdag, är det fint väder och me like! riktigt kallt imorse men nu är de varmt o skönt. får se vad dagen har att erbjuda.. :)
Var och köpte åksjukearmband till jocce precis nu innan, han ska fiska i havet på lördag så kanske behövs. bättre o ha och inte behöva det, än att behöva och inte ha! dyrt var det iaf. 150 spänn för det? hmm.. jaja, men man kan ju ha det mer än en gång, och behöver man det så är de ju säkert skitbra och inte alls så dyrt då.. bara för att ja aldrig haft problem med sånt så.. hehe..

Nu, lite nytta. tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0