Jävlaskitinternet

Fan vad internet krånglat de senaste dagarna. Vart fel hos telia, men nu när det ska vara orndat så funkar det bara på denna datorn, men inte på resten av datorerna (router). Så verkar som det är nåt fel på routern helt plötsligt? den har inte krånglat innan liksom.. weird....har försökt fixa som en idiot idag men inte lyckats för fem öre. irriterad blir man!!

Igår började idol igen, roligt som fan.dock blev jag lite besviken, var ingen sådär riktigt riktigt skrattretande som det brukar vara..men, det kommer väl..:)
 jag o baby gottade oss iaf med popcorn o godis (mest jag dock) men mmm så gott det var. yeaii..

Nä, jag vet fan inte va ja ska skriva, jag stör mig bara på den där jävla routern (fast att ja inte tror det är nåt fel på den, men  vafan funkar de inte då för! ååhh!!)
Såå,hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Kjell

Härligt att du är tillbaka! :)

2009-09-09 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0