Måndag 21/9-09!

Hej!
Nu är återigen en helg över, och nu sitter jag återigen på jobbet och tittar ut genom fönstret, SOL, åh jag vill uut!
Men men. så är det! Helgen har vart toppen. I fredags tog jag och jocce det jävligt lugnt. mycket skönt.

Lördagen skulle han till Malmö o fiska, så ja satt o funderade på vad ja skulle hitta på under dagen.. tog en kaffe hemma hos minna, sen åkte jag tillbaka till jocce igen. bestämde mig för att åka ut till herrestad och ta en drink i solen med hans föräldrar. och så blev det!
När jocce kom hem från malmö så kom han plus några till ut, satt där några timmar och åkte hem runt tolv eller nåt. stannade till vid guldis och tog en kebabrulle, sen vandrade vi hem och slocknade nog lika snabbt båda två.

Söndagen låg vi bara inne o slöade halva dagen. vid 4 eller nåt åkte vi o köpte korv o sånt, sen till suck där vi grillade lite. trevligt..
hem igen till jocce och där .. ja, vi bara var resten av sönda'n. och fy fan va skönt det var, inga måsten!

Och vet ni vad? Imorgon ska jag besikta min lilla bil, första gången någonsin! huhuu. Men, det ska nog inte vara några problem! Lilla blixten... hehe..

annars i veckan har jag iinga som helst planer tror jag..? På Lördag skulle jag på inflyttningsfest hos M, men nu har jocce planerat in någon överraskning just samma dag. typsikt! så får se hur det blir med allt.. hmm..

Nu, ska jag börja svara på alla jobbmail... usch usch..76 st i inkorgen just nu, nån som känner sig manad? ;) hehe.

Ha en trevlig dag!


Ayia napa-07. Nästan lika fint väder idag ju!

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-25 @ 17:30:48
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej hej!



Hur är det med dig? =)

2009-09-25 @ 19:25:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0