Oj!

Verkligen no motivation what so ever till att blogga. kanske för att man får så dåligt med kommentarer? vet inte.
Ska försöka komma igång igen iaf.. men vi får se hur de blir med det. höhö..

Har hänt väldigt mkt på senaste faktiskt. så orkar verkligen inte med att ta aaaallt..
hmm. men, jag o joakim gjorde slut, som de flesta av er redan vet..men blev ihop igen en månad senare "igen?! ahh när ska ni bestämma eeeeer" -kan bara hålla inne med de kommentarerna för ingen annan än vi har faktiskt med det att göra. mm, så är det med det. <333
jag har också hunnit färga håret, jäätte mörkt. huhu. hoppas fasen inte ja ångrar mig nu.:S höhö. men men,  bara att färga igen isf, eller hur?

I början av månaden var jag, mamma, johanna & meja på en tripp i finland. himla trevligt var det!


såå, bjuder på en bild på Heidi och mig, tagen i taxin påväg till Lahti nu i..Ja, början av augusti!


o så har jag hunnit med en hel del utgångar med bl a Minna "här" i värnamo-


Minna och jag 28/8-09

Ja.. har som sagt hunnit hända myyyycket denna månad. Meen, känner att detta räcker att berättas för nu.. yeaa.
Btw så funkar min egna dator nu igen, taack till fredrik som fixade den! trodde verkligen ja skulle få slänga skiten..såå, me happy! återkommer kanske senare idag, eller senast imorgon. SKAA bli bättre på att uppdatera. have a nice day!



En bild på mig och miiin baby, tagen sommaren -08<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0