yes!

NUUUUUu! o då menar jag verkligen nu, har jag äntligen fixat internet. haha. fan så de har krånglat.. :( eller så kanske de bara är jag som är trög? haha..kan vara. köpte iaf en ny router igår, och efter 4-5 timmars krånglande idag igen så funkar det äntligen som det ska..haha!

Det är fint väder idag och jag hoppas att det håller i sig heela dagen! Ska "övningsköra" ikväll. haha! Kingcab med båt på släp :O haha. ska köra lite på nån parkering bara. hehe. jocce vill vi ska ut o fiska med båten på andra ställen än i herrestad, men då måste jag lära mig backa o skit med allt, såå, det ska jag lära mig idag. GOOD LUCK! :D

Kan knappt fatta att det redan är torsdag igen, jag menar.. imorgon är det ju helg, igen? sickO!!
hmm.. nää, nu måste jag jobba lite med saker som jag inte kunnat göra med brist på internet de senaste dagarna..buhu. very fun. ha en bra dag!


randombild från semesterbilderna. men ser ni denna öl, drick inte! fyyj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0