it suxx

sista semesterveckan nu, de suger hårt. vart fasen har semestern tagit vägen? sjukt snabbt har det gått.


Jag och sis, var i finland i helgen iaf (Meja&Fredrik också). Det var en trevlig tripp!

Annars har jag väl mest hängt i Halmstad i lillasysters lägenhet, inte hänt mkt mer än fest typ. fast folk har varit jävligt tråkiga denna semestern måste jag säga, jäävligt tråkiga. Har typ fått tjata på folk för att göra nåt, o så ska de inte vara på semestern, eller hur?
Alla vill göra nåt hela tiden, sen när man frågar så passar det ändå inte.. så, jag tänker faktiskt inte fråga folk mer, passar det inte så får det va!
Känner att de är dags o utöka sin bekantskapskrets lite också, men inte de lättaste nuförtiden. lättare när man gick i skolan o så.. var ska man börja nu liksom? haha..jeje,  slutar man bara lägga energi på de som inte förtjänar det så blir de nog bra;)



"im not sorry i met you, im not sorry its over, im not sorry theres nothing to save"

Annars, så har de faktiskt vart jävligt skönt o va ledig utan massa måsten. Jävligt skönt! Ovanlig semester, länge sen ja va singel så har varit lite konstigt o inte behöva tänka på nån annan eller så. Meeen, i like it! Ja klarar mig faktiskt jävligt mkt bättre sj, och det är inte så farligt att vara ensam heller,-trodde inte jag skulle göra det-men jag båda gillar och uppskattar det faktiskt. Med andra ord är jag jäävligt glad över att saker och ting blivit som de blivit. =) Så, de är nice! :)
Jea, så är det.:) Nu ska jag glo runt på face o lite bloggar. god natt folks!

Kommentarer
Postat av: Sneki

Haha jag delar gärna med mig :-)

2010-08-04 @ 13:29:02
URL: http://sneeki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0