Äppelpaj!

..med massa vaniljssås. FAN vad gott det hade varit.. åh.. orkar inte gå till affären.. skulle nog kunna skrapa ihop till själva pajen här hemma.. men vaniljsåsen kan ja ju inte göra själv.. Jobbigt! hehe. kanske lika bra det dock;)

En bit som ser ut eeeexakt som på bilden, vill jag ha. ÅH! juuummmmmie!

Jaja, nog om det!

Färgade aldrig håret igår, och ingen är lyckligare än jag för det. Haha. Måste fan lägga ner skiten alltså, går inte färga så ofta som jag gör. Snart ryker håret helt eller nåt.. och den färgen jag har nu, det är ju NÄSTAN (liiite mer slingor bara) så som jag trivs allra bäst.. såå, låt bli! hehe.
och så måste jag toppa håret med.. har inte klippt mig sen jag fyllde år, i början av juni -09. SHIT! Pretty long time.. såå, dags o ta tummen ur kanske?!

Alltså åh, jag hoppas verkligen att jag får svar på några ansökningar ja skickade iväg igår.. iaf, ett,,elelr två? hade vart så perfekt ju! hmm.Ja, som sagt, får hålla alla tummar, och tår....

Snart är det helg, IGEN. känns som det är helg hela tiden nu för tiden, haha. Vad händer då då gott folk?
Har funderat på Halmstad, men nu vette fan om ja inte ska stanna kvar hemma ist.. Fick frågan om harrys på lördag, inte världens mest spännande ställe men hey, why not egentligen. Kul o göra nåt med vänner ändå ju.
Mmhm, tåls o tänkas på. vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0