Bra kväll!

Det var faktiskt bra igår.
Började med att Lollo kom till mig vid 15 snåret för att ta en kopp kaffe innan hon skulle träna, det ändrades dock ganska snabbt.. stack till systemet, köpte en sjuttis och sen till willys för spä'ä. Hhee..
Hem till mig igen och där blev vi hela kvällen! haha. men de va trevligt faktiskt.:)

Jag slutade väl dricka runt 12 tiden eller nåt, kände jag blörjade få huvudvärk.. vid 1-2 tiden på natten gick vi o la oss, men jag  kunde fan inte somna alltså... hade sån hejdundrande huvudvärk alltså! shit, aldrig  vart med om nån värre tror jag..




 så där låg jag, vaken till typ 5. det var ju sådär roligt!


Vaknade av att hanna skickade mess för en timme sen eller nåt, har förflyttat mig från sängen till soffan under den tiden o glider runt lite på nätet..hehe.. nu vaknade lollo så, socialdags!


Vad gjorde ni igår? hade ni kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0