Friday and i'm in love!

Har precis varit  ute o skottat lite, tar snön aldrig slut? Shit.. Helt slut är jag nu med.. känner mig helt snurrig i skallen.

Såg "Farsan" på bio i onsdags btw, jag gillade den skarpt faktiskt. Kanske ingen direkt biofilm eller vad man ska säga, inga effekter o sånt liksom. Men den va rolig o bjöd på många skratt! Fick även en och annan tår..;) hahaha... Så, klart godkänd!

Veckan har annars vart bra, mycket bra.:) Detaljer, har ja ingen lust o gå in på för tillfället. hehe..
Ehm.. Idag börjar helgen, riktigt skönt. Ska ni göra något kul?
Jag själv har inga planer ännu, så får se.. Kanske mer bio eller bara ta de lugnt hemma? Känner mig inte jätte kry faktiskt, men får se får seee....

Och förresten, jag tror jag ska köpa hund.. En liten gullig fransk bulldog..:) iiiiih.=) MEn vi får se, sjukt söta o fina iaf!

  visst e dom fiiiiiiiiina? :


Kommentarer
Postat av: Sneki

Oj då va jag helt ute och cyklade...tog de gula under ögonen idag..men jag ser pigg ut ändå:-P

2010-02-19 @ 13:00:59
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0