not ok

har försökt sova lite men blir genast väck av telefonen.. och nej, ljudlöst går icke-kanske är nåt viktigt!
Har sån jäkla huvudvärk och känner mig helt vimsig.. usch usch..


Åkte till halmstad i fredags o kom hem igår, tror det blir en tripp tillbaka i veckan.. tror bestämt jag ska stanna kvar där? give me a job bara! visserligen hade ja kunnat tänka mig stockholm, göteborg, jönköping eller vad som egentligen, men halmstad känns smidigt då lillasyster redan har lägenhet där man kan crasha i. Mjo, tåls o tänkas på -ordentligt!

Nu ska jag försöka bli lite pigg, de här funkar ju inte! hej!


Totalt orelevant bild. Hanna & jag i somras på chappen. Funderar dock på att go blonde again, vad tycker ni? Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0