Så jävla nervös...

ska opereras (har cellförändringar tydligen så dom ska ta bort de bara) imorgon, för första gången någonsin (vad jag minns iaf, när ja va bebis minns ja inte) så jag är sjuuukt rädd. Jag vet att det kommer gå bra, är en lätt operation o så liksom. men jag är livrädd för det! rädd för att sövas ner, gillar inte sprutorna, gillar inte själva grejen över att inte ha kontroll själv.. shit..... skitnervös verkligen!:( Men men. bara o bita ihop!

Annars då.. hela förra veckan typ så var jag, joakim, meja, johanna, fredrik, mamma & pappa magsjuka. det var not fun at all. fan va jobbigt de är o spy.. men nu är vi pigga o glada igen..

Hmm.. vad har hänt mer.. helgen var kass.. fredagen var lugn.. lördagen var vi i ullared o kvällen var lugn.. söndagen var skit och det tog slut mellan mig o jocce, igen. men for good this time. har ju försökt o försökt o försökt, men de går ju inte så vad ska man göra? sjukt tråkigt och sjuuukt jobbigt men "bättre o göra slut, än att stå ut". eller hur? tiden läker ju alla sår sägs det ju, så om ett tag känns det nog förhoppningsvis bara bra. oavsett hur det känns nu, så tror(vet) jag vi gjort rätt!

Hmm.. o nu när vi har såpass lite o göra på företaget med så tänkte jag verkligen passa på o dra mig från gnosjö. inget som håller mig tillbaka nu, så why not?
Förutom familj o så då, men dom kan man alltid hälsa på, o ja kan alltid hälsa på dom.. så ni fattar nog vad jag menar..
Halmstad är ett alternativ då lillasyster bor där, så har ju boende o sånt på en gång. men sen är det ju jobb med! har sökt några stycken olika, så får väl se va man får för svar.. nog inte så lätt o få nåt nu, men bara o försöka ju!
Hade lätt kunnat teesta på o bo var som helst egentligen, men de är ju de där med boende.. vill inte krångla med lägenhet o skit innan ja är säker på att de är där ja vill bo. så vill nån ha en inneboende ett tag, o kanske till o med har tips på jobb, HOJTA! ;) hehe,..
Jobba utomlands har jag med tänkt på.. typ en säsong eller nåt iaf.. Men, vi får väl se vad som händer. behöver som sagt inte vara borta från gnosjö för alltid, vill bara iväg åtminstone ett tag iaf, och det nu.. Jag behöver det.

happ.. vad ska man annars säga? finns inte så mkt o säga egentligen.. nu ska jag fortsätta kolla runt på datorn, glo på tv och vara fruktansvärt nervös!... USCH!!! ha en trevlig kväll iaf! tjo.

Kommentarer
Postat av: Dagny

Kan inte säga nåt annat än lycka till! Passa på nu innan bebisar kommer ;)

2010-02-02 @ 20:51:48
Postat av: AnnaViktoria

Det kommer såklart gå bra! Lycka till =)

2010-02-02 @ 22:44:44
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0