Alltså seriöst,

..fan vad kass jag är! Haha.. Jag glömmer verkligen bort o blogga, veeeery bad. jag vill ju liksom. Men men, de är som de är!

Julen och nyår och allt sånt var kanonasbananas. mycket bra. som sagt, ett väldigt bra tag sen jag bloggade sist, så orkar inte fylla i med detaljer förutom att allt varit bra.

Bjuder på en bild från lördagsens fisketävling. Inte för att det syns speciellt mkt, men ser ni? Jag har färgat håret igen. yeeii! Blev så jääkla trött på det svarta, kände att det var alldeles för.. hmm.. hårt? på mig.. om ni fattar va ja menar med det. hehe.. så förra veckan fick jag ryck en dag o färgade bort skiten. nu typ ljusbrun med blonda slingor i, de är nice. ska dock göra en omgång slingor till, tycker inte dom syntes så mkt som dom ska, enligt mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0