SM!NK

Måste bara tipsa om en grej..eller ja, 3 grejer faktiskt!

Jag har ju på senaste tiden kört på Lily Lolo´s mineral foundation, som jag  gillar vääldigt skarpt måste jag säga! Den kostar runt 250 kr iaf. Men den är MYCKET BRA!
Nu när min andra burk nästan e slut, så skulle jag beställa en ny.. -skulle även ha puder och bronzer, så såg att det klirrade på ganska ordentligt i kassan.

Såå, ist för Lily Lolo så bestämde jag mig för att testa Wet n wild, fick grejerna idag och för det priset.. OMG jag är nöjd. sjukt nöjd!

89 kr har jag för mig att denna kostade. Och den var så bra så bra så bra.  Bara testat den en gång änsålänge, men som sagt för det priset så kan jag redan nu säga att KÖP DEN!

Pudret kostade 79 kr, och den gjorde precis det ett puder ska göra.. För priset av 79 kr, jag är så nöjd.

Också 79 kr, say no more? De va den bästa jag har testat tror jag. I och med att den är två olika färger så blir det inte så skarpa kanter i ansiktet eller hur man ska förklara.. den smälter in grymt bra liksom.


Allt det här, foundation, puder och solpuder klickade jag hem för UNDER 300 kr INKLUSIVE frakt. I vanliga fall så hade jag bara fått ett foundation för det priset. så gissa om jag är nöjd eftersom grejerna var så bra också? Oh yeah!
Kan hända att de dyrare grejerna är lite liiite bättre, kan inte svara på det efter bara en gång. MEN, det skiter jag i, för i jämförelse, så kan ja lätt säga att jag numer kommer köra på wet n wild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0